Nawet nie wiesz, jak wiele osób, które chcą schudnąć pyta mnie czy mogą jeść słodycze w czasie odchudzania: „Kasia, czy mogę jeść słodycze na diecie, bo czuję, że bez nich nie wytrzymam długo. To moja największa przeszkoda, aby trzymać dietę.”

Zawsze odpowiadam: pewnie, że TAK, można ich zjeść nawet sporą ilość, i nawet codziennie, ale należy je przygotować z odpowiednich składników. Takich, które pomagają schudnąć.


Jak szybko schudnąć nawet jeśli jesteś łakomczuchem?


11 PRZEPISÓW SPALAJĄCYCH
TŁUSZCZ

Moja Droga,
Jeśli chciałabyś schudnąć, ale nie lubisz się głodzić, a może nawet tak jak ja lubisz dużo i smacznie zjeść, to koniecznie musisz to przeczytać...

 

Nie możesz schudnąć przez słodycze?

Wypróbuj desery, które możesz jeść na diecie i nadal chudnąć

Oto prosty przepis na proteinowe brownie bez cukru, mleka, mąki czy jajek. Idealne jeśli się odchudzasz, chcesz utrzymać wagę, trenujesz, albo zwyczajnie chcesz zachować zdrowie.

Proteinowe brownie Kasi Gurbackiej

Składniki (7 kawałków)

1 miarka białka w proszku (34 g)
3 dojrzałe banany (270g)
1/2 szklanki masła migdałowego lub innego z orzechów(80g) (*płynne masło)
1/4 szklanki kakao w proszku (20g)
50 g czekolady do najmniej 70% kakao

małe naczynie żaroodporne lub blacha

*masła orzechowe są dość gęste, aby były bardziej płynne i łatwiejsze w obróbce w przepisach można je delikatnie podgrzać na małym ogniu. Wystarczy odmierzyć porcję, przełożyć ją do małego garnka i podgrzać ma małym ogniu kilka minut, cały czas mieszając, aż zrobi się lejące.

Wykonanie

Nastawić piekarnik na 180 stopni.

Banany zmiksować na papkę, tak aby nie było grudek. Do miski wsypać białko, dodać papkę z bananów, masło migdałowe i kakao. Całość dokładnie wymieszać i przelać do blaszki wyłożonej papierem do pieczenia lub naczynia żaroodpornego.

Wstawić do piekarnika i piec około 12 minut. Wyjąć z piekarnika i zostawić do ostygnięcia. Kiedy brownie będzie chłodne można je wyjąć z naczynia i pokroić na batonik.

Wartość odżywcza 1 kawałka:

  • kalorie: 215 kcal
  • białko: 8g
  • węglowodany: 18g
  • tłuszcze: 13g

 

Comments

komentarze