Zanim zaczniesz odchudzanie, musisz dowiedzieć się co najbardziej działa na spalanie tłuszczu i co jeść, aby przyspieszyć metabolizm. Ściągnij już teraz moje sprawdzone „25 przepisów spalających tłuszcz” i skutecznie zacznij odchudzanie.

Często nachodzi Cię ochota na słodką przekąskę i bardzo trudno Ci z niej zrezygnować? Nie wyobrażasz sobie życia bez takich przyjemności jak czekolada, a chęć zjedzenia nawet małego batonika nachodzi Cię o każdej porze dnia. Wszystko wskazuje na to, że Twój organizm przyzwyczaił się do cukru, który jest jedną z najbardziej uzależniających substancji.

Co ciekawe, znajdziesz go w wielu spożywczych produktach, które niekoniecznie mają słodki smak. W jaki sposób oderwać się od tego nałogu?

Wiosna to idealna pora roku na wprowadzenie diety oczyszczającej. Może więc warto przejść na 3-dniowy cukrowy detoks, który sprawi, że Twój organizm zacznie się odzwyczajać od słodkości. Poniżej proponuję Ci szczegółowy jadłospis, który możesz zastosować w weekend.

3-DNIOWY CUKROWY DETOKS

DZIEŃ 1 

Śniadanie

Sałatka z komosy ryżowej z awokado i jarmużem (główne składniki to ugotowana komosa ryżowa, którą możesz zastąpić kaszą jaglaną, do tego surowe awokado i jarmuż.

Szczegółowy przepis na śniadaniową sałatkę znajdziesz TUTAJ

Przekąska

garść pestek dyni

zielona lub biała herbata

Obiad

Kasza gryczana z warzywami.

Szczegółowy przepis znajdziesz TUTAJ

zakwaszenie organizmuDruga przekąska

1 duże soczyste jabłko

Kolacja

Odkwaszająca zupa Kasi Gurbackiej. Przepis znajdziesz TUTAJ

DZIEŃ 2

Śniadanie

Cztery łyżki ugotowanej na wodzie kaszy jaglanej, jedna tarta marchewka i 2 łyżki  posiekanej natki pietruszki. Można doprawić sokiem z cytryny i odrobiną soli.

Przekąska

Koktajl z jarmużem i jabłkiem. Do tego potrzebujesz jednej garści świeżego jarmużu, pół jabłka i szklankę wody kokosowej. Wrzucasz wszystko do blendera, miksujesz i pijesz.

Obiad

Zapiekanki z cukinii, pomidorów i czerwonej cebuli.

Szczegółowy przepis znajdziesz TUTAJ

Druga przekąska

1 duże soczyste jabłko

Kolacja

Odkwaszająca zupa Kasi Gurbackiej (przepis z 1 dnia detoksu)

DZIEŃ 3

Śniadanie

Cztery łyżki ugotowanej kaszy jaglanej z dodatkiem 1/2 szklanki mleka migdałowego i czterech orzechów włoskich.

Przekąska

Koktajl z imbirem, garścią szpinaku, szczyptą cynamonu i wodą.

Obiad

Stir-fry z batatami i jarmużem.

Dokładny przepis znajdziesz TUTAJ

Druga przekąska

1 duże soczyste jabłko

Kolacja

Odkwaszająca zupa Kasi Gurbackiej (przepis TUTAJ)

Zobacz także:

Comments

komentarze