spalanie tłuszczu

Chcesz szybciej schudnąć, ściągnij za darmo nowy ebook „9 ODCHUDZAJĄCYCH napojów” kliknij tutaj >>

Te zasady pomagają spalić więcej tkanki tłuszczowej i przyspieszyć metabolizm. Dzięki odpowiednim pokarmom, możesz sobie ułatwić odchudzanie. 

Czy po 18.00 można cokolwiek jeść, a jeśli tak co co dokładnie…Takie pytanie zadają mi ciągle moi czytelnicy.  Pisałam już o tym kilka razy, ale przypomnę, że 18.00 to żadna magiczna godzina. Gdybym jadła ostatni posiłek o tej godzinie, umarłabym z głodu. Chodzę spać około 22 i mój ostatni posiłek jem o 20.

Jak to się ma do “zasady godziny 18”? Dla mnie ta zasada to bzdura!

Prawda jest taka, że ten ostatni posiłek jest bardzo ważny, bo może mocno wpłynąć na wyniki odchudzania i spalać tłuszcz, kiedy śpisz.
Wystarczy, że będziesz trzymać się poniższych zasad, komponowania posiłków przed snem:

1. Unikaj węglowodanów i produktów, które powodują duże skoki poziomu cukru we krwi.

Ponieważ spożywanie węglowodanów powoduje znaczne skoki insuliny we krwi (a to powoduje przerwę w spalaniu tłuszczu) nie należy ich jeść jako ostatni posiłek przed snem. Ponadto, wieczorem kiedy nasz metabolizm w sposób naturalny zwalnia i nie “zużywa” już tyle energii, węglowodany łatwiej odkładają się w tkance tłuszczowej. W nocy, mamy mało okazji to tego, aby spalić te węglowodany, chyba, że ktoś aktywnie pracuje w nocy.
Oprócz węglowodanów, są też pewne białka jak np. niektóre ryby, czy czerwone mięso, powodują wysokie skoki insuliny we krwi i z tego powodu nie powinny być spożywane na ostatni posiłek.

==> Przyspiesz metabolizm prawie o 300% w ciągu 2 tygodni (jedz te produkty)

2. Na ostatni posiłek przed snem, wybierz takie białko, które wolno się trawi.
Jest to np. białko z kurczaka czy indyka. Takie białko nasz organizm trawi wolno i nie powoduje wysokich skoków insuliny we krwi. Ponadto białka z białego mięsa, mają jeszcze inną “cudowną” właściwość. W czasie ich trawienia uwalnia się pewien hormon, glukagon, który pomaga zamienić węglowodany na energię!
Idealnym produktem na kolację jest też twaróg. Trawi się wolno i podobnie jak inne białka powoduje uwalnianie glukagonu. Ważne, aby używać tylko tego zwykłego twarogu ( nie serka homogenizowanego ani serka wiejskiego).

…a co z czerwonym mięsem?

Jest ono zdrowe bo zawiera dużo żelaza, ale w porównaniu do białego mięsa np. z kurczaka, czerwone mięso znacznie szybciej podnosi stężenie poziomu insuliny we krwi, dlatego najlepiej nie jeść go na kolację. Czerwone mięso można jeść 3-4 razy w miesiącu, najlepiej na obiad, około godziny 14-15.

Pamiętaj też proszę o tym, że niestabilny poziom insuliny we krwi powoduje brak efektów w spalaniu tkanki tłuszczowej.

3. Zielone warzywa
Zielone warzywa nie zawierają praktycznie żadnych kalorii, są bogate w błonnik, sole mineralne i mnóstwo witamin. Pełny talerz zielonych warzyw zaspokaja apetyt i bywa wybawieniem dla łakomczuchów, którzy pragną schudnąć.

4. Jedz dobry tłuszcz.

Wydaje Ci się to dziwne? Ale tak jest.
Ten dobry tłuszcz z ryb, orzechów z oliwy z oliwek czy z avocado, jest bardzo zdrowy. Oprócz tego, że usuwa zły cholesterol (LDL) z tętnic i jest dobry dla serca, to może też pomóc spalić tłuszcz bez cięcia kalorii.
W 2009 roku badania przeprowadzone przez British Journal of Nutrition, wykazały, że osoby, które
jadły więcej zdrowych tłuszczy byli szczuplejsi i mieli niższy poziom tkanki tłuszczowej niż osoby, które jadły tłuszcze nasycone. Tłuszcz w diecie jest jak “paliwo” potrzebne do spalania kalorii.
Nasz organizm potrzebuje energii do spalaniu tłuszczu i do utrzymania prawidłowego tempa metabolizmu.

Inne badania wykazały, że ten “stary” tłuszcz podskórny, umiejscowiony na brzuchu, pupie czy udach, nie zostanie “spalony” bez udziału tego “nowego” zdrowego tłuszczu.

Według naukowców z Washington University School of Medicine w St. Louis, “nowy” tłuszcz
pomaga zniszczyć “stary” tłuszcz poprzez ekspresję licznych genów związanych z metabolizmem węglowodanów, tłuszczów i białek. Dzieje się to dzięki obecności receptorów PPARα (zwanych także NR1C1).

==>jak wyeliminować problem tkanki tłuszczowej z pupy, ud, bioder

Co jeszcze możesz zrobić, aby szybciej schudnąć?

Wystarczy zastosować te 4 proste zasady:
-jeść na kolację wolno trawiące się białka i te które nie powodują wysokich skoków cukru we krwi,
-produkty o niskiej zawartości węglowodanów,
-zjadać zdrowy tłuszcz
-jeść zielone warzywa

Możesz też, zastosować ten jadłospis, który zwiększy tempo Twojego metabolizmu nawet o 300% i to szybciej, niż mogłoby Ci się wydawać. Co więcej, stosując ten jadłospis codziennie będziesz zwiększać tempo spalania tłuszczu, nawet w nocy, kiedy śpisz ( to dzięki specjalnej kolacji)

Zmiany zobaczysz już po kilku dniach.

Jeśli tłuszcz “osadza” się na:
-klatce piersiowej
-na pupie i biodrach
-na brzuchu
-na rękach
-na udach

To kliknij poniżej:

jedzenie przyspieszające odchudzanie przepisy

 

Comments

komentarze